کتاب ها ،مقالات و مجلات مرتبط با کامپیوتر

کتاب ها ،مقالات و مجلات مرتبط با کامپیوتر و IT

کتاب ها ،مقالات و مجلات مرتبط با کامپیوتر

کتاب ها ،مقالات و مجلات مرتبط با کامپیوتر و IT

آخرین نظرات
  • ۵ آبان ۹۲، ۰۲:۲۰ - mohammad
    tanx.admin

دانلود کتاب امکان

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ
نویسنده کتاب "علی سخاوتی" کسی که 18 سال پیش رتبه تک رقمی کنکور کسب نموده و در دانشگاه صنعتی شریف درس خوانده در این کتاب به دغدغه امروزه تمامی نوجوانان و دانشجویان می پردازد. کسانی که گمان می دارند که دانشگاه تمام چیز آدمی است و اینکه بدون آن محکوم به مشقت و فنا هستند.
بخشی از متن کتاب را با هم می خوانیم: "هر سال نزدیک به یک میلیون نوجوان هجده ساله به روی دفترچه سؤالات و برگه پاسخنامه کنکور خم می شوند. و البته فقط پشتشان خم نمی شود،بلکه روح و روانشان هم. حالا تو هم قرار است به زودی یکی از آنها باشی. خیال می کنی اگر دانشگاه نروی زندگیت نابود می شود. آدم بی ارزشی می شوی. به درد هیچ چیز و هیچ کس نمی خوری. نمی توانی کار پیدا بکنی. نمی توانی ازدواج بکنی. نمی توانی زندگی خوبی داشته باشی. زندگیت به آخر می رسد. از این بدتر، اگر کنکور را خراب کنی و رتبه ات خوب نشود، نمی توانی به دانشگاه خوبی بروی. و به همین دلیل اگر هم کاری پیدا بکنی یا ازدواج بکنی یا برای خودت آدمی بشوی از نوع خوبش نخواهد بود. دوستانت، پدر و مادرت، معلم هایت، تلویزیون، اساتید کنکور، آموزشگاههای کنکور، دانشگاهها و خلاصه هر کسی که فکرش را بکنی مغز تو را شستشو داده اند که تو باید به دانشگاه بروی. ولی چرا؟".
نیم ساعتی است که کتاب را از سایت پی سی دانلود دریافت کرده و چشم گشوده ام و در صفحه 37 آن خود را یافته ام. در این 37 صفحه دریافتم که بسیار بسیار مهم هستند که دانشگاه آنرا به تاخیر می اندازد و معنای زندگی را از انسان می رباید. نمی گویم دانشگاه خوب نیست هست اما مانند تمام مقوله دیگر کسریاتی دارد و اگر به آن توجه شود بسیار بسیار عالی است( عرض بنده"نویسنده این وب" این است که بر تقریبا 1-2 درصد مطالب دیدگاه های خود را دارای اولویت می دانم).
برای دانلود کتاب امکان کلیک نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی